www.p2pbg.com

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно Търсене  

Новини:

Автор Тема: Мазда - Форум  (Прочетена 33522 пъти)

0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

M.Schumacher

  • SuperUploader
  • Карма: +1016/-355
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юни 03, 2005, 11:17:37 am
  • Публикации: 926
  • Торент Клиент: uTorrent
  • Профил в bpoke.com: http://MSchumacher.bpoke.com
Мазда - Форум
« -: Октомври 25, 2007, 03:10:48 pm »
Откривам тази тема, защото имам Мазда. Сигурно ако имах Москвич щях такава тема да пусна. Нека пишат феновете и притежатели на Мазда. По късно ще си сложа и снимка на мойта. Ако искате пуснете си и вашите.
Ето я и нея макар че това не е най - добрата снимка. Моята е дясната ако някой знае да се продава подобна начасти или само части затакава кола да пише задължително:
« Последна редакция: Октомври 25, 2007, 03:19:57 pm от M.Schumacher »
Активен

cempak

  • V.I.P.
  • Карма: +101/-27
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Май 22, 2007, 01:28:40 pm
  • Публикации: 301
Мазда - Форум
« Отговор #1 -: Октомври 25, 2007, 09:35:52 pm »
Тва Mazda 323 ли е?
Активен

  • Гост
Мазда - Форум
« Отговор #2 -: Октомври 25, 2007, 09:49:47 pm »
RX - 7
Ей това е истинското японско "Ферари"
Който се интересува от Мазда, знае за какво пиша ;)
Активен

SpawN

  • V.I.P.
  • Карма: +38/-8
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юли 26, 2007, 10:07:29 pm
  • Публикации: 157
  • Утре е днес, само че утре!
Мазда - Форум
« Отговор #3 -: Октомври 25, 2007, 11:51:37 pm »




Привлекателна и предизвикателна! Това е новата MAZDA 2
« Последна редакция: Октомври 25, 2007, 11:57:15 pm от SpawN »
Активен
"Born in darkness. Sworn to justice.
From flesh to steel. From blood to blade. From man...to Spawn.
The Evil has a new enemy. The Justice has a new Weapon.
And the world has a new hero."

M.Schumacher

  • SuperUploader
  • Карма: +1016/-355
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юни 03, 2005, 11:17:37 am
  • Публикации: 926
  • Торент Клиент: uTorrent
  • Профил в bpoke.com: http://MSchumacher.bpoke.com
Мазда - Форум
« Отговор #4 -: Октомври 26, 2007, 11:44:25 am »
Ако е твойта - честито
Активен

M.Schumacher

  • SuperUploader
  • Карма: +1016/-355
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Юни 03, 2005, 11:17:37 am
  • Публикации: 926
  • Торент Клиент: uTorrent
  • Профил в bpoke.com: http://MSchumacher.bpoke.com
Мазда - Форум
« Отговор #5 -: Ноември 02, 2007, 10:15:34 am »
Цитат на: cempak
Тва Mazda 323 ли е?

мда мойта е C  на колегата е F
Активен

kitkat

  • V.I.P.
  • Карма: +233/-20
  • Неактивен Неактивен
  • :Юни 11, 2007, 07:24:32 pm
  • Публикации: 915
  • Торент Клиент: µTorrent
Мазда - Форум
« Отговор #6 -: Ноември 02, 2007, 10:35:22 am »
През 1920 година в Япония Жужиро Мацуда създава автомобилна компания, която по това време носи името Toyo Cork Kogyo Co. Името на основателя е подобно на името на марката. Мазда произлиза от Ахура Мазда. Така са наричали върховното зороастрийско божество, което въплъщава в себе си мъдростта и обединението между човека и природата.

Успехът на марката у нас е плод на упорит труд, далновидна фирмена политика и безкомпромисна инвестиция в безупречното обслужване на клиентите от страна на Стар Моторс- изключителен представител на Mazda за България. Създадена през 2001 година, фирмата съумя за кратко време да наложи доброто име и престижа на марката на българския автомобилeн пазар и се утвърди като една от най-динамичните и бързоразвиващи се фирми в този отрасъл. Стар Моторс открива първия си шоурум в София през февруари 2002 г. и само за една година успява да завземе сериозен пазарен дял и да достигне много добри резултати. Пример за постиженията на компанията е планираното развитие на дилърската мрежа. На 18 юли бе открит нов шоурум във Варна.

Този успех се дължи и на пълното обновяване на продуктовата гама, което започна с представянето през миналата година на българския пазар на модела Мазда6. За по-малко от седем месеца моделът спечели 23 награди, между които и приз “Автомобил на годината“ в 16 държави. Новата Mazda2 е логично продължение на цялостното обновяване на гамата на японския производител. Автомобилът е наследник на модела Mazda Demio и беше представен за първи път на българския пазар по време на автомобилното изложение в София. На пазара вече присъстват обновеният вариант на пикапа Mazda В2500, най-продаваният в света роудстар Mazda MX-5, с юбилейното си издание “Twins” и утвърдените модели Mazda Premacy, Mazda MPV и Mazda Tribute. Предстои да бъде лансиран спортният модел Мазда RX-8, единствения автомобил в света с роторен двигател, който се произвежда серийно. Моделът спечели и наградата “Най-добър двигател на 2003 година”, връчена на специализирано изложение в Щутгарт, Германия.

Най-надеждните коли са "Мазда"
18 май 2004, в. "24часа"

Една от водещите в света независими компания по оценка на качеството Warranty Direct публика резултатите от изследванията за 2003 година за най-надеждната кола. Според специалистите от английската фирма най-здрави коли прави апонският автомобилен гигант "Мазда". Класацията се прави, като се оценяват возилата по количеството на повредите и средната стойност на ремонта на даден автомобил. Средната възраст на всички изследвани коли е 4,8 години, а средния пробег 80 000 километра. Съотношението на възраста на автомобила, времето, през което престоява в сервиза, стойността на ремонта и количеството на повредените возила показва, че в този момент Mazda е най-надеждната марка в света, твъдят специалисите от Warranty Direct. Само 16 мазди от 100 в изследвания пероид от 5 години са потърсили "помощ" в сервизите, сочи безпристрастната статистика на британците, като средният разход за всичките ремонти на тези коли е 400 евро, които прави едва около 80 евро на година. На второ място в класацията се нареждат колите на Ford, най-вече заради ниските средни стойности на ремонтите - около 300 евро. В Топ 10 попадат още Honda, Toyota, Opel, Hyundai, Peugeot, Nissan, Fiat и Volvo. Вносителите на японската фирма у нас обявиха, че вече предлагат култовия си модел Mazda 6 на изплащане без първоначална вноска. Автомобилът, който само за година успя да грабне над 60 награди по целия свят, може да се вземе на лизинг до 48 месеца с 3 години гаранция или 100 000 км пробег, 6,5 процента валутно автокаско и безплатна боя металик. От централата в Япония пък се похвалиха, че за трета поредна година Mazda подобрява финансовите си резултати. Това стана ясно след обявяването на печалбите за 2003 г. Фирмата е увеличила оборота си с 29% в сравнение с 2002 г., а приходът е нараснал с 41%. От компанията обявиха, че това са най-добрите финансови резултати от десет години насам. Голям принос за увеличението на прихода има въвеждането на програмата ABC за съкращаване на разходите. През 2004 г. Mazda ще продължи да работи по тази програма и да подобрява ефективността си, заради което се очакват още по-добри резултати. Подобряването на финансовите резултати се дължи най-вече на увеличението на интереса към продуктите на марката в САЩ и Европа. Очаква се през 2004 г. Mazda да има още по-добри резултати. Това ще бъде първата цяла година на Mazda 3 на пазара в САЩ, където има и подобрена дистрибуторска мрежа. Окачва се там продажбите да се увеличат с 10%. На пазара в Япония в началото на лятото ще излезе новият компактен модел Verisa, а за Европа ще има още два варианта на Мазда 6.
Mazda 6 спечели престижното отличие “Най-избиран автомобил” за 2004 г. в световния конкурс Fleet World Honours. Автомобилът, дебютирал така успешно преди две години, бе отличен с това звание от месечното индустриално издание Fleet World Honours. От 2002 г. насам този модел е спечелил повече от 15 награди. Тази година конкурсът на Fleet World Honours бе проведен в рамките на специална церемония в Кралския автомобилен клуб в Лондон. В присъствието на представители и ръководители на водещи фирми от световната индустрия, екипът на списанието Fleet World раздаде годишните си награди. Сред журито присъстваха имена като Джордж Емерсън, бивш управител на IBM Fleet, който заяви: “В момента Mazda е на гребена на вълната. Награденият модел от тази марка предлага на шофьорите високи показатели на приемлива цена.” Според Рос Дънкин, издател на списанието, малко коли от този сегмент се отличават от тълпата, но Mazda 6 го прави. През миналата година моделът спечели наградата “Най добър модел от горните граници на средния клас” на Fleet News, а през тази с продажбите си на Острова успя да изстреля марката на самия връх на пазара. Нейният търговски успех бе подкрепен и от голямото търсене на моделите Mazda RX-8, Mazda3 и Mazda2

Новият победител в конкурса за Автомобил на годината в Япония е последното поколение на легендарният роудстар Mazda MX-5. Познатият в Япония под името Mazda Roadster открит спортен автомобил изпревари свойте конкуренти най-вече заради удоволствието от шофирането, перфектното поведение на пътя и отличителният дизайн.
Изцяло новата Mazda MX-5 е създадена с основната цел да носи максимално удоволствие от шофирането. Самата концепция на двуместният спортен автомобил е да създава невероятното чувство на свобода от шофирането под открито небе. При Mazda MX-5 това удоволствие се допълва от перфектният баланс на масите и съответно изключителното поведение на пътя

Mazda_MX5_Aston_Martin-2


mazda.ryuga.340


mazda-3-engine


Mazda RX8
Активен
Животът не се мери с броя вдишвания, а с моментите, които спират дъха ни.
                                                                                                            Джордж Гарлин

cempak

  • V.I.P.
  • Карма: +101/-27
  • Неактивен Неактивен
  • Пол: Мъж
  • :Май 22, 2007, 01:28:40 pm
  • Публикации: 301
Мазда - Форум
« Отговор #7 -: Ноември 02, 2007, 11:29:38 am »
Мазда 323/Mazda 323

+ вътрешно пространство с възможност за вариации, добра изработка, удобни седалки и много висока надеждност (за модела след 8/98)
- небалансирано окачване, мързеливи мотори, високи сервизни разходи, пропуски в оборудването за сигурност (за модела след 8/98)


История на модела
 
9/89 Представяне на новия модел на произвежданата от 1977 г. Мазда. Каросерия във версии хечбек, седан и комби. Мотори: бензин - 1.4 литров с 67 или 73 к.с., 1.6 литров с 86 к.с., 1.9 литров с 103 к.с. и дизел - 1.7 литров с 82 к.с.

9/94 Смяна на модела: хечбек лимузина с 3 врати (323C), седан с 4 врати (323S) и хечбек с 5 врати (323F). Допълнителни мотори 1.5 литров 4-цилиндров с 88 к.с. и 2.0 литров V6 с 144 к.с.

11/94 Нов 1.9 литров мотор с 114 к.с. за версиите C и S, а малко по-късно и за F

1/97 Нова хечбек версия с 3 врати - Модел 323Р

8/97 Модел 323P вече и с 2.0 литров дизел с 71 к.с.

10/98 Нов 2.0 литров турбодизел с 90 к.с.

4/00 Модел 323F с 1.9 литровия мотор вече и с автоматик

10/00 Моделът 323Р спрян от производство. Преработване на F и S моделите. Нови 1.6 литров мотор с 98 к.с., 2.0 литров с 131 к.с. и един дизелов 2.0 DiTD с 100 к.с.

7/03 Смяна на модела с Мазда 3


Ревю:
Тази Мазда винаги е на едно от най-високите места в статистиките за надеждност. За съжаление дизайнът (до 2003 година) не беше на нивото на техниката, а оттам и имиджът на колата не е много силен. Това е и причината 323 втора ръка да са по-евтини отколкото заслужават.


Звеzда на гамата 323 е хечбек версията с 5 врати, обозначена с F. Ниският й покрив носи недостатъци като влошена видимост за шофьора и доста стеснени пространствени отношения на задната седалка. Обковката на коланите на страничните колонки е разположена прекалено близко до главите на пътниците. Облегалките за главите пък са твърде малки. Все пак от 98 година 4 еърбега и ABS са серийни.


Товаренето на малкия багажник (обем 300 литра) е доста непрактично, защото хоризонталният му кант е разположен високо. В името на красотата са пожертвани и защитните лайсни за врати, калници и брони, които в резултат се драскат лесно.

За сметка на това извънредно надеждната компактна кола очарова още с базовия 1.5 литров мотор с 88 коня със съвсем прилична мощност и нормален разход. Най-добрият компромис между ускорение/мощност и разход на гориво е вторият бензинов мотор в гамата с обем 1.9 литра и 114 коня. Най-икономичният 1.4 литров двигател с 73 к.с. беше монтиран основно на безуспешните 323 C и 323 S модели.


Едно е общото между всички версии - надеждността. Това се дължи и на факта, че те залагат повече на проверени технологии, отколкото на иновации. Дизелите са прекалено стари от техническа гледна точка чак до 10/2000 година, когато беше представен 2.0 DiTD с директно впръскване.

Най-често срещани повреди
 
Мотор: трудности произтичат от прегряване, причинено от прегорели гарнитури на главата и от скъсани ангренажни ремъци
Проблеми с горивните помпи
Електрика: повреди в генераторите и акумулаторите, повреди в подгряването на задните стъкла и в светлините
« Последна редакция: Ноември 02, 2007, 11:30:20 am от cempak »
Активен